Advertisement

Próbáld ki te is a 30 napos *boldogság kihívást* és megváltozik az életed!

Szeretnél egy kicsit boldogabb lenni? Találtunk egy szuper programot, amit ha végigcsinálsz új emberként fogsz a következő időszakodra tekinteni. 

1. nap: Ébredj 30 perccel korábban, mint a megszokott. 

Elsőre pokolian hangzik, és valószínűleg úgy is fogod magad érezni, de utána sokkal produktívabb leszel a nap folyamán.

2. nap: Olvass el az inspiráló könyvet. 

Vagy bármilyen más könyvet, amit régóta halogatsz és már porosodik a polcodon.

3. nap: Sétálj egy jót kint.

Érezd a levegőt, hallgasd a fákat, olvadj egybe a természettel. Főleg így ősszel érdemes megfigyelni a körülötted lévő élővilágot, és kihasználni a maradék jó időt.

4. nap: Vegyél egy pezsgőfürdőt. 

Fürdősókkal és a gyertyákkal tedd különlegessé a hangulatot. Vess be egy fürdőbombát, bőrradírt, elő az arcmaszkokkal, legyen egy kis én-időd.

5. nap: Kapcsolódj le a közösségi médiából. 

Tarts egy kis online szünetet, és vedd ki magad a média körforgásából.

6. nap: Élvezd a meleg kávét vagy teát.

Persze ha van lehetőséged, akkor ülj ki egy szép kertbe, vagy egy térre és nyugodtan kortyold el a kedvenc forró italodat.

7. nap: Keresd fel egy régi ismerősödet.

Vedd fel a kapcsolatot egy régi barátnőddel, vagy barátoddal, vagy egy rég nem látott rokonnal. Érdekes lesz újra felvenni a fonalat, hidd el olyan jó lesz újra beszélgetni, mint régen.

8. nap: Főzz egy finom ételt magadnak. 

Amikor elfoglalt vagy tuti, hogy fagyasztott ételeket eszel, vagy valami gyorskaját. Most szánj időt arra, hogy friss alapanyagokból főzz valami kreatív finomságot.

9. nap: Igyál több vizet a mai napon. 

Mindig tarts a kezed ügyében a palackot, és igyál legalább két liter folyadékot. Ha mindig elfelejtesz inni, akkor állítsd be a telefonodon az emlékeztetőt, és ez mindig figyelmeztet, hogy igyál.

10. nap: Ne felejts el mosolyogni.

Még akkor is, ha rossz napod van. Mosolyogj az idegenekre, hidd el, hogy jót fog tenni a lelkednek, ha mosolyogsz.

11. nap: Hallgasd meg a kedvenc dalaidat. 

Indítsd a napod egy vidám dallal, és napközben is szóljon valami háttérzaj.

foto: unsplash.com

12. nap: Menj el táncolni. 

Irány a táncparkett. Menj egy táncos helyre bulizni, vagy próbáld ki az egyik tánciskola óráját.

13. nap: Hallgass meg egy podcastot. 

A telefonod alkalmazásban vagy a Youtube-on rengeteg féle beszélgetést tudsz meghallgatni. Tegyél be egy TED előadást, vagy válassz egy kultúrával vagy motivációval foglalkozó podcastet.

14. nap: Menj el kirándulni. 

Még ha csak a bankba, vagy a boltba is mész fogd fel kirándulásként. Ne a legközelebbi helyre menj, hanem válassz valami messzebbi célpontot.

15. nap: Fess valamit.

Alkoss valami szépet, nem kell, hogy Picasso legyél, bármi jó lesz, amihez sok szín és festék kell.

16. nap: Kényeztesd magadat.

Ehhez még pénz sem kell igazán, rengeteg ingyenes programra lehet elmenni. De akár az is lehet kényeztetés, hogy 20 perccel többet vezetsz, ha imádod az autódat.

17. nap: Masszázs. 

Vagy menj el egy masszázsra, vagy kérd meg a párodat, hogy ő masszírozzon meg. Teljesen felfrissülsz majd utána.

18. nap: Pihenj egy kicsit. 

Soha nem veszed észed hogy kimerült vagy addig, amíg nem adsz egy kis pihenőt magadnak. Ma pihenj egy jót és ne csinálj semmit.

19. nap: Bókolj valakinek.

Legyen az a kedvenc zöldségesed, vagy a villamosban egy csinos cipőt viselő lány. Ma dicsérj meg valakit egy kedves bókkal. Neked és annak is jó napja lesz, akit mondod a bókot.

20. nap: Élvezd a természetet.

Ma légy a természet gyermeke. Menj ki a szabadba, hallgasd a madarakat, a fák zizegését, és csak éld meg a jelen pillanatát.

21. nap: Gyakorold a jógát.

Ha eddig nem jógáztál, akkor ma próbáld ki. Menj el egy jógaórára, vagy tegyél be egy kezdő jógás videót és ismertesd meg a testedet ezzel az új mozgásformával.

22. nap: Süss sütit.

Vagy legyen cupcake, muffin, torta vagy brownie. A lényeg, hogy gyújtsd be a sütőt és járja át a lakást a finom süteményillat.

23. Menj el egy múzeumba. 

Keress ki egy közeli helyet, és menj végig egy tárlaton. Ne siess, nyugodtan nézd végig a képeket. Ha nincs múzeum a közelben, akkor művelődj.

24. nap: Tölts el egy napot a családoddal. 

Fontos a családdal töltött minőségi idő. A mai napot töltsd el a szüleiddel, a testvéreiddel, vagy az unokatesóiddal, és ez a nap csak szóljon rólatok.

25. nap: Menj egy új kávézóba vagy étterembe. 

Fedezd fel a közeli helyeket és próbálj ki egy újat közülök. Ne siesd el az ebédet, élvedz a gasztronómiát, próbálj ki valami finomságot az étlapról.

26. nap: Nézz meg egy filmet. 

Legyen ez a szeretteiddel, vagy éppen egyedül, a lényeg úgyis a filmen van.

27. nap: Pihenj legalább 30 percig. 

Csináld, azt ami pihentet téged. Ez legyen 30 perc jóga, futás, kreatív írás, blogolás, olvasás, videó nézés a Youtube-on.

28. nap: Gondozd a kerted.

Még ha fogalmad sincs, hogyan kell, akkor is csináld. Ha nincs lehetőséged saját kertre, akkor légy egy kicsit balkonkertész. Úgyis annyira örömteli látni, hogy a természet hogyan változik körülötted.

29. nap: Meditálj 10 percig. 

Űzz a fejedből minden gondolatot, 10 percig csak a meditációval foglalkozz.

30. nap: Feküdj le 30 perccel a szokásosnál. 

A mai nap az utolsó nap, ezért pihenj egy nagyot. Feküdlj le 30 perccel korábban a megszokottnál és kelj fel másnap boldogan és kipihenten.

 

Ez is ajánljuk!

12 film, ami inspirál és visszaadja az életkedved!

No Comments