Itália titkos helyei, amelyeket most te is felfedezhetsz

Olaszország egyszerűen megunhatatlan. Még ha tízszer jártunk is ott, akkor is találunk egy új csodát, amelyet idén nyáron felveszünk a bakancslistánkra.

Ha valami másra vágynál, mint a felkapott, turistáktól hemzsegő Positano vagy Cinque Terre, akkor most jól figyelj, mert egy igazi gyöngyszemet mutatunk Genova mellett, a Ligúr-tenger partján.

Camogli tipikus olasz tengerpati kisváros. Ha megérkeztünk és letettük a kocsit, többet bele sem kell ülni, mert gyalog gyakorlatilag bárhová elsétálhatunk, akár a tengerpartra is.

Sophie Monet

A hegyolalban fekvő Camogli Hotel rózsaszín épülete azonnal magára vonzza a tekintetet. A szobákból nyíló kilátás pedig minden pénzt megér.

A Blue Marlin Beach Club rögtön a tengerparti sétányról megközelíthető.

Más dolgunk nincs is itt, mint bérelni egy nyugágyat és néhány óránként elkortyolgatni egy hűsítő aperol spritz-et.

Sophie Monet

Ha következő nap egy kicsit tovább sétálunk, a Blue Marlin-tól nem messze felfedezhetünk egy igazi sósvízi medencét a tengerben, amely a Nervi Bagni Medusa névre hallgat. Lélegzetelállítóan festői a sziklákkal körülvett csillogóan kéklő víz.

Nerviben, a piciny, ámde annál megkapóbb városkában akár még a privát sziklánkra is kérhetjük az ebédet.

A megunhatatlan, szűk utcák Camogli városában is elvarázsolnak.

Sophie Monet

Punta Chiappa Portofino és Camogli között fekszik és nem érdemes kihagyni a programból. A mesés kilátás már Byron-t is lenyűgözte, aki 1822-ben Genovába menet eltöltött itt némi időt.

Ha nagyon elfáradtunk a kirándulásban, akkor visszafelé mindenképp álljunk meg – akarom mondani üljünk le – és igyunk egy jó pohár olasz frissítőt, és maradjunk egészen addig, míg be nem teltünk a pompás látvánnyal.