Emberkísérlet: stresszcsökkentés 21 nap alatt! Beszállsz?

Sokan küzdünk azzal, hogy idegesek, stresszesek vagyunk, mert sajnos ez már az életünk részévé vált. Stresszelünk a munkánkon, a jövedelmünkön, azon, hogy mindent időben elvégezzünk, a gyerekeken, a rokonokon, és persze megannyi lappangó félelmünk van. Íme egy kis segítség, amivel te is könnyebbé teheted az életedet!

Az idegesség és ez a sok nyomás az életünkben valódi orvosi problémákat okozhat. Légy te is körültekintő! Amikor látod, hogy túl sok stressz ér, akkor gyakorold a pihenést, testileg és lelkileg is. A stressz mellékhatásai izomfájdalmakat, gyomorgörcsöket és helytelen táplálkozást okoz, ami miatt felborul az egész szervezetünk… Sokan a stressz csökkentésére mindenféle gyógyszereket írnak fel, de mi most egy természetes módszert mutatunk. Próbáld ki, veszteni nem veszthetsz semmit sem!

Íme a 21 napos stresszcsökkentő hét menetrendje. Minden napra találsz egy javaslatot, amit ha három hétig alkalmazol nyugodtabbá válhatsz.

  1. nap – Tölts kint legalább 20 percet. Menj el sétálni, futni, bringázz, vagy csak ülj ki a teraszra / kertbe és maradj csendben 20 percig
  2. nap – Színezz – töltsd le és nyomtass ki néhány színezőt, vagy szerezz be egy színezős könyvet
  3. nap – Írj össze 5 dolgot, amiért aznap hálás vagy
  4. nap – Hidratáld a tested – igyál meg legalább 2 liter vizet
  5. nap – Hallgass hangosan zenét és táncolj rá
  6. nap – Tarts egy közösségi oldal mentes napot! Ne facebookozz, ne pörgesd az instagramot.
  7. nap – Vegyél egy hosszú fürdőt és relaxálj
  8. nap – Iktass be 10 perc meditációt a napodba. Keress a Youtube-on meditációs zenét, és kapcsolj ki egy kicsit

Minden napot tarts be rendesen, és igyekezz minden héten elvégezni a heti feladatokat is!

1. hét

Kezdj bele egy naplóba, és jegyezz fel minden dolgot, amit pozitívnak látsz az életedben és magadban. A rossz dolgokat se tartsd magadban, inkább írd ki, így megkönnyebbül a lelked is.

Írj mindennap egy mantrát, ami segít, hogy erős és eltökélt maradt a program végéig.

Javítsd a testeden és a lelkeden és próbálj alkalmazkodni a nyomáshoz, ha felbukkan az életedben. Ragaszkodj a pozitív dolgokhoz!

Végezz légzőgyakorlatokat, amikor valamilyen kényelmetlen szituációba kerülsz. Tartsd bent a levegőt pár másodpercig, és ismételd ezt 10 percig.

2. hét

Rendezd a napodat listába. Tervezd meg, hogy mit szeretnél végrehajtani, milyen programok várnak. Tervezd meg az utazásaidat, és írj össze to do vagyis tennivaló listát. Napközben pipálgasd, amiket elvégeztél róla.

Igyál egy csomó vizet, hogy elkerüld a kiszáradás okozta fáradtságot, és feszültséget.

3. hét

Élvezd ki, hogy nem internetezel annyit. Ugye már látod, hogy mennyi nyomást tesz rád a közösségi média?

Legyél társ mindenki számára a környezetedben. Különösen azokra figyelj, akik szeretnek téged.

Menj többet a természetbe, és gyűjt energiát a napsütésből, a fák susogásából, és a friss levegőből. Ez kitiszítja a fejedet is, és a testednek is jót tesz.

Napfürdőzz, és méregteleníts – A fényvédelemre persze figyelj oda, és a méregtelenítést is okosan hajtsd végre. Ne éhezz, add meg a testednek a szükséges vitaminokat és ásványi anyagokat!

Képzeld el, hogy szereted a tested, és önmagadat. Használj illóolajokat a testedre, masszírozd vagy masszíroztasd magad. Tegyél be valami nyugtató zenét és csak foglalkozz magaddal.

Kezeld úgy a testedet, mint egy szentélyt, aminek megadod a legjobb dolgokat. Megérdemled a legjobbat, és ne legyen lelkiismeretfurdalásod, mert ezt megadod magadnak!

forrás

Kipróbálod ezt a 21 napos tesztet? Ha igen, akkor számolj be utána nekünk a végén, hogy mit értél el!

Ezt olvastad már?




No Comments