18 kellemetlen jel, ami azt mutatja, hogy egyre erősebb és jobb emberré válsz

Nehéz magunkat kívülről látni, főleg az olyan emberi dolgokban, mint az érzéseink szintje. Honnan tudod, hogy jól cselekszel? Mi mutatja, hogy jó ember vagy?

Íme egy kis lista, ami segít, hogy belásd, hogy fejlődsz és egyre jobb és jobb lesz!

  1. Megpróbálod a problémáid gyökerét megtalálni, ahelyett, hogy elfednéd egy ragtapasszal a kényes szituációt, hogy ne is lásd.
  2. Nagyon jól megy már, hogy bocsánatot kérj másoktól olyan hibákért, amit te követsz el, pedig nagyon nem szeretsz bocsánatot kérni.
  3. Több időt töltesz azzal, hogy kérdéseket teszel fel önmagadnak.
  4. Belátod, hogy időpocsékolás olyan emberek körében mozognod, akik csak lehúznak téged. A mérgező emberekkel lévő kapcsolatokat is egyre jobban kezeled.
  5. Folyamatosan igyekszel a lehető legjobban tudatosítani önmagadban a benned lezajló dolgokat, még ha ez azt is jelenti, hogy olyan kérdésekkel foglalkozol, amikben bizonytalannak érzed magad.
  6. Elmondod a barátaidnak az igazságot, még akkor is, ha ez nehéz, vagy ha ez egy kínos dologról szól.
  7. Udvarias és tisztességes vagy azokkal az emberekkel is, akik nem igazán érdemlik meg ezt.
  8. Tudatos erőfeszítéseket teszel annak érdekében, hogy aktívan és határozottan megváltoztasd az emberek véleményét, ha valami olyasmiről beszélnek, amit rosszul tudnak.
  9. Egyenesen elmondod a másik embernek, aki felzaklatott vagy megbántott, hogy mivel tette ezt, nem pedig homályos utalásokat teszel és reménykedsz, hogy kitalálják maguktól is a dolgokat.
  10. Nem félsz attól, hogy segítséget kérj, amikor szükséged van rá.
  11. Tudod, hogy mikor érdemelsz meg valamit, és mikor vagy valamire jogosult.
  12. Nyitott vagy arra, hogy belásd a hibáidat.
  13. Ráaádásul megpróbálsz kicsit jobban fejlődni, és egy kicsit tovább dolgozni ezeken – minden egyes nap.
  14. Nem kérsz bocsánatot azért, mert önmagad vagy, vagy mert azt csinálod, ami számodra nem biztos, hogy a legegészségesebb és a legjobb.
  15. Tudatosan teszel azért, hogy csak olyan emberekkel vedd körbe magad, akik általad jobbá válnak, és akiktől te is jobbá válsz.
  16. Ugyanez igaz a párkapcsolataidra is.
  17. Erőfeszítéseket teszel azért, hogy jó barát légy.
  18. Nem félsz a szomorúságtól, a szorongástól, a bizonytalanságtól, a depressziótól, az önbizalomtól vagy a bizonytalanságtól. Nem próbálod meg ezeket elkerülni, elnyomni, vagy elrejteni, hanem szembefordulsz velük. Nem szégyenled, ha segítséget kell kérned valamelyikben, miközben folyamatosan kitalálod, hogy egy-egy apró lépéssel, hogyan tudod megoldani ezeket a problémákat.

Ezt olvastad már?

No Comments