30 mikro-változás, amit már most megtehetsz, hogy 2022-ben más ember légy

Ha megpróbálsz változtatni az életeden, akkor esélyt adsz magadnak a sikerre.

Elhatároztad már magad a radikális változásra, de valahogy mégse működött?


Ez azért van, mert a testedet és az elmédet szabályozza valami, amit úgy nevezünk, hogy homeosztatikus impulzus. Ha túl gyors a rajt, a tested megpróbálja ezt kompenzálni és biztonságos mederbe terelni a dolgokat.
Ezért ha meg akarod változtatni az életedet, akkor apró, szinte észrevehetetlen változtatásokat kell bevetned, amelyek a kényelmes és biztonságos zónába tartanak.

A következő dolgok közül egyik sem fogja azonnal megváltoztatni az életedet, de nem is ez a lényeg. Szép lassan, lépésről-lépésre fogják felépíteni a kényelmet és a lendületet, amíg rendszeressé és automatikussá nem válik az életedben… és amikor már boldogan fogod csinálni.

1. Minden nap igyál egy pohárral több vizet.

2. Törölj le egy social média applikációt a telefonodról.

3. Reggelente kelj fel 10 perccel korábban.

4. Sétálj vagy lépcsőzz eggyel többször, mint szoktál.

5. Edzz naponta 15 percet.

6.  Tégy egy apró, önzetlen dolgot a partneredért.

7. Törölj le valamit (pl: konyhabútort, könyvespolcot) a nap végén.

8. Tegyél rendet egy szekrényben.

9. Szabadulj meg egy zsák szeméttől.

10. Ajándékozz el egy zsák valamit, amire nincs szükséged.

11. Főzz vacsorát legalább heti egy alkalommal. Ez még egészen menedzselhető. Ha együtt élsz valakivel, akkor pedig főzzőn ő egy másik este.

12.  Helyezd el ruháidat hét, hónap vagy szezon szerint, majd készítse róluk fényképeket, és rendezd őket egy külön albumba a telefonodon.

13. Amikor eszedbe jut, hogy üzenetet kéne küldeni vagy fel kellene hívni egy bizonyos embert, akkor tedd is meg.

14. Törlessz egy plusz részletet a tartozásodból.

15. Törölj egy olyan régi kontaktot a telefonodból, akivel már ezer éve nem beszéltél.

16. Vegyél részt egy olyan rendezvényen vagy workshopon (hát igen, most maradnak az online verziók), ami érdekel és régóta kipróbálnád.

17. Olvass el egyetlen oldalt abból a könyvből, amit már régóta szeretnél elkezdeni.

18. A kövekező alkalommal, amikor valami jelentőségteljeset mondanál magadnak, határozd el – csak egyszer, és csak egy másodpercre – hogy nem fogod elhinni.

19.  Minden nap, amikor felébredsz, fogadd meg, hogy nem fogsz aggódni… csak erre az egy napra.

20. Meditálj egyetlen egy percig minden reggel.

21. Nyújts mindössze egyetlen percig minden délután.

22. Végy egy igazán mély levegőt, amikor csak eszedbe jut.

23. Mondj egy szép és kedves dolgot valakiről, amikor lehetőséged van rá.

24. Mondj magadról is egy kedves dolgot.

25. Mondj nemet… csak egyszer… valami olyanra, amit nem akarsz megtenni.

26. Amikor érzed, hogy kezd úrrá lenni rajtad a harag…állj meg egy pillanatra… és emlékeztesd magad, hogy van más megoldás is.

27.  Döntsd el, hogy mindössze egyetlen éjszakára nem fogsz aggódni a tested miatt, és csak úgy élvezed az életed.

28. Fotózz le valamit, amit soha nem akarsz elfelejteni.

29.  Dobj ki egy olyan dolgot, amely tele van negatív emlékekkel, és amit már nem akarsz tovább vinni magaddal.

30.  Akár csak egy másodperc erejéig legyél jelen az életedben, és ismételd addig, amíg rá nem jössz, hogy milyen fantasztikus az életed. Itt és most.

Ez is érdekelhet:

10 mondat, ami segít, hogy összekapd magad egy nehéz időszak után is – Goodstuff

No Comments