Íme 40 lehetséges módszer, hogy boldogabb légy minden egyes napon!

Olyan kis egyszerű dolgok ezek, de bearanyozhatják a napodat.

  1. Kelj fel 10 perccel korábban, mint szoktál, és idd meg a kávédat vagy teádat lassabban, mint általában.
  2. Írj egy bekezdést a naplódba őszintén arról, hogy most hogyan érzed magad.
  3. Alá, írj három dolgot, amihez érzed magadban az erőt, hogy a következő hat hónapban megváltoztass.
  4. Tűzz ki és érj el egy apró kis célt, amely a személyes kiteljesedéseddel kapcsolatos.
  5. Kezdj el olvasni egy könyvet, amit már régóta szeretnél.
  6. Olvass újra egy kedvenc könyvedet.
  7. Tegyél egy fürge sétát a friss levegőn.
  8. Vegyél egy forró fürdőt a kedvenc illatoddal.
  9. Készítsd el a kedvenc ételedet vacsorára.
  10. Igyál eggyel több pohár vizet, mint szoktál.
  11. Dicsérj meg valakit, aki inspirál az Instagramon.
  12. Készíts egy kicsi, kilenc fotóból álló inspirációs úgynevezett álomtáblát (vision board), amely megmutatja, hogy hol szeretnéd látni magadat az év végére vagy mondjuk jövő nyárra.
  13. Vegyél fel valami olyat, amelyben egyszerre érzed magad kényelmesen és csinosnak.
  14. Írd le egy papírra a kedvenc idézeted és tedd egy képkeretbe.
  15. Tanulj valami újat valami olyasmiről, ami nagyon érdekel.
  16. Alvás előtt meditálj csupán 5 percig.
  17. Tisztítsd le és tegyél rendet az asztalodon.
  18. Csinálj egy “playlistet” azzal a 10 dallal, amely most a legjobban illik a hangulatodhoz, és hallgasd munka vagy házimunka közben.
  19. Kivételesen engedd meg magadnak, hogy fennhangon énekelj zuhanyozás közben.
  20. Pakold az ollókat, ragasztókat, radírokat, ceruzákat és minden ilyen kis apróságot egy olyan dobozba, amelybe legjobban elférnek és tedd egy jól látható helyre, ahol mindig megtalálod. Így legközelebb, ha szükséged van valamire, nem kell hosszan keresgetned.
  21. Nézegess régi fotókat és figyeld meg, hogy ki mennyit változott az évek alatt.
  22. Aludj fél órával többet.
  23. Mondd ki hangosan és ahányszor csak tudod: “Boldog vagyok, hogy az lehetek, aki vagyok.”
  24. Ülj ki a friss levegőre és lélegezz mélyeket.
  25. Készítsd egy igazán hízelgő fotót magadról és szerkeszd meg kreatívan.
  26. Tedd az összes töltőt egy helyre.
  27. Nézz meg egy videót, amitől mindig hisztérikus röhögésben törsz ki.
  28. Írj egy listát a legtöbbet használt kifogásaidról. Ha teljes a lista, gyorsan tépd apró darabokra a papírt.Mondj magadnak 5 okot, amiért örülsz, hogy élsz.
  29. Ha önbizalomhiánnyal küszködsz és mindig azon aggódsz, hogy nem vagy elég jó, kérd meg három ismerősödet, hogy soroljanak fel három olyan dolgot, amiben szerintük jó vagy.
  30. Ülj le egy sötét helyiségbe és 15 percig egyáltalán ne csinálj semmit. De tényleg semmit.
  31. Készíts egy “kedvenc-listát”: kedvenc könyv, étel, film, énekes, dal, stb. Ami a legjobb az egészben, hogy nincs két ember a földön, akinek ugyanaz lenne a listáján.
  32. Készítsd egy bakancslistát azokból a dolgokból, amiket mindenképpen meg szeretnél tenni mielőtt elérsz egy bizonyos kort. Ez egy klassz kihívás, hogy új tapasztalatokat gyűjts és ne fogd vissza magad az álmodozásban.
  33. Keress meg néhány embert, akit csodálsz és mondd el nekik, hogy mennyit változott az életed az ő hatásukra.
  34. Írj egy levelet magadnak, mintha az időkori éned írná. Adj magadnak néhány jótanácsot, amelyek segítségedre lehetnek.
  35. Alkoss egy fotókollázst olyan fotókból, amiken az a 25 dolog szerepel, amit a legjobban szeretsz.
  36. Csinálj egy személyiségtesztet, mert ez egy mókás módja annak, hogy egy kicsit jobban megismerd magad.
  37. Írj össze néhány pozitív jelzőt, amely jellemző rád.
  38. Bámuld a Holdat és a csillagokat és az egész éjszakai égboltot. Megmutatják, hogy milyen fenséges, hatalmas és lélegzetelállító az Univerzum.
  39. Emlékeztesd magad arra, hogy az élet épp olyan egyszerű, amilyennek te akarod, hogy legyen.
  40. Mosolyogj. Magadra. Messziről jöttél. És csodálatos jövő vár rád.

No Comments