LOADING

Type to search

Főoldal Inspiráció

Változtass ezen az 5+1 *apró* dolgon, és javíthatsz az életed minőségén…

Share

Mi itt, a Goodstuff szerkesztőségében abban hiszünk, hogy néhány pici dolog is hozhat hatalmas változást. Miért ne kezdenénk el már ma? Javíts az életeden csak egy ici-pici dologgal….

1. Adj egy kis lilát a zöldhöz!

© Depositphotos.com   © Pixabay.com

Mivel szerencsére szezonja van, egyáltalán nem nehéz rálelni mindenféle színes zöldségekre. Bátran próbáld ki a céklát, ami millió és ezer dologra jó. Főzve, grillezve, aprítva, italként fogyasztva is remek!

Tele van vitaminnal és antioxidánssal, rendszeres fogyasztása mellett sokkal energikusabbnak fogod érezni magad.

2. Vitamin D, hogy jobb legyen…

© Depositphotos.com   © Depositphotos.com

Ha már szóba jött a vitamin. Számos kutatás bizonyítja, hogy nagyobb arányban fordul elő depresszió és szorongás azoknál, akik nem fogyasztanak elég D-vitamint. Mind a fizikai, mind a mentális egészségedhez nagyon fontos, hogy megfelelő mennyiséget fogyassz belőle.

3. Tréningezd az agyad!

© Depositphotos.com   © Depositphotos.com

Természetesen minden elvégezhető digitálisan, DE. Ne hagyd, hogy a monoton gépi munkálatok elbutítsanak. Időnként használj tollat és papírt, írj kézzel, számolj fejben, és oldj meg néhány keresztrejtvényt. A fiatalság titka, ha az agyadat is tornáztatod, nem csak az izmaidat.

4. Ülj rendesen!

© Depositphotos.com

Könnyen belefeledkezünk a munkánkba, pláne, ha egész nap egy gép mögött kell ülnünk. Időnként állj fel, és ha szükséges mozgasd át a végtagjaidat. Millió gyakorlatot találsz a youtube-on! Figyelj a tartásodra, a nap végén megköszönöd majd magadnak, ha nem fájós háttal mész majd haza.

5. Szkenneld a gondolataid!

© Depositphotos.com   © Depositphotos.com

Természetesen nem lehet minden egyes gondolatot felügyelni, de ha tudatosan kizárod magadból a negatív befolyást, sokkal könnyebb lesz  napod akkor is, ha nem vagy épp csúcs formában. Ha sok a dolgod nem olvass híreket (az ugyanis nem annyira vidám dolog) és ha tudod, hogy melyik kolléga panaszkodós ne vele menj ebédelni. Ha teheted kerüld a negatív embereket és gondolatokat.

6. Próbáld ki az aromaterápiát!

© Depositphotos.com   © Depositphotos.com   © Unsplash.com   © Unsplash.com

Ha még nem próbáltad itt az ideje. Akár nyugalomra, akár egy kis vitalitásra vágysz érdemes a természet felé fordulni!

 

Forrás

Nézd meg ezt is:

 

Elég volt a hátfájásból! 8 dolog, amit ha abbahagysz, jobb lesz a közérzeted…

 

Tags:

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *