LOADING

Type to search

Élem Ez+az

10 módszer, hogy nyugodt maradj akkor is, ha az élet kihívásokkal bombáz

Share

Mindenki élete tele van stresszel. Sokan élünk elfoglalt életet, és gyakran nehéz elkerülni a negativitást. Szerencsére vannak módszerek arra, hogy hogyan maradjunk higgadtak és nyugodtak miközben az élet éppen a rosszabbik arcát mutatja nekünk.

Lélegezz mélyeket

Nem csoda, hogy a jóga és a meditáció annyira népszerűvé vált az utóbbi időben, de ezeknek is a mély lélegzés az alapja. Ez a koncentrált légzés segíti a relaxációt, és csökkenti a szorongást. Amikor feszültnek érzed magad, akkor vegyél hosszú és mély lélegzetet, és nézd meg közben, hogy mennyire ellazít. Érdemes naponta legalább egy órát meditálni vagy jógázni. A mély lélegzet csökkenti a vérnyomást, és segít ellazítani a befeszült izmaidat is.

Hallgass zenét!

A zene egy csodálatos dolog. Érzelmeink nagyon gyakran kapcsolódnak a zenéhez, ezért nem mindegy, hogy mit hallgatsz, amikor stresszes vagy. Legyen szó egy nyugodt és nyugtató akusztikus zenéről, vagy egy kemény rockzenéről, a zene segít, hogy kiereszd a stresszt és ezáltal megnyugodj.

Irány a szabad levegő

A természet segít kitiszítani az elméd, és segít, hogy gyógyuljon a lelked. Amikor kint vagy hallgathatod a madarak csicsergését, érezheted a nap melegét, vagy a hűvös szellő cirógatását. A természethez való kapcsolódás segít lenyugtatni, és közben elfeledkezhetsz a mindennapok bosszantó dolgairól.

Értsd meg mások negatív cselekedeit, miközben megismered őket

Nehéz megérteni, hogy valaki miért negatív vagy durva veled minden ok nélkül. Noha a negativitás elleni küzdelem sokszor még nagyobb negativitással párosul, te ne ess ebbe a hibába. Inkább lépj hátra kettőt és próbáld meg megérteni, hogy mi zajlik a másik ember fejében. A legtöbb embernél valami mélyebben gyökerező problémára utal a saját negativitása.

Aludj!

Az egyik legjobb módszer a stresszes helyzeten való túljutásra, ha elalszol. Feküdj le korán, holnap új nap lesz, és újrakezdhetsz mindent.

Gyújts egy gyertyát, vagy párologtass

Az aromaterápia remek módszer a stressz enyhítésére. Bizonyos aromák nyugtatóan hatnak az emberi testre. Néhány stresszoldó illat: levendula, citrusfélék, szantálfa, citromfű.

Nyílj meg valaki előtt, akiben megbízol

Amikor rád zuhan a negativitás, akkor az egyik legjobb módja, hogy megbirkózz vele, ha beszélsz róla. Az embereknek szüksége van egymásra. Az emberi interakció nagyon fontos, hogy józan és egészséges maradj.

Tegyél valami aktívat

A testmozgás az elméd felszabadításának egyik legjobb módja. Menj futni, vegyél részt egy táncórán, menj el sétálni, vagy csak ülj autóba és irány a természet. Nem számít mit csinálsz, a tested munkájával megérdemelt pihenést adsz az elmédnek!

Érintsd meg valakit

A fizikai érintés rendkívül fontos. Bár az intim idő eltöltése a pároddal mindenképpen jó módja a stressz enyhítésére, az ölelés adása és fogadása is nagyszerű módja az idegek megnyugtatásának. A masszázs elvégzése szintén nagyszerű módja a feszült izmok könnyítésének.

Mosolyogj!

Az élet időnként stresszes és igazságtalan, de mindig lehet találni valamit, amin lehet mosolyogni. Nem számít, hogy ki vagy, vagy min mész át, ha találsz nap, mint nap valamit, aminek örülhetsz akkor az életed annál jobb lesz. Lehet, hogy éppen lent vagy a hullámvölgyben, próbáld meg értékelni az élet egyszerű és szép pillanatait. Mosolyogj és a végén minden rendben lesz!

Ezt olvastad már?

Tags:

You Might also Like

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *